De ce își anulează programările la dentist pacienții tăi? O întrebare pe care fiecare dentist ar trebui să o clarifice. De ce? Nu numai că este un inconvenient dar vă poate costa foarte mulți bani și timp pe termen lung.

De ce? În mod surprinzător chiar profilele dumneavoastră online ar putea fi de vină. Noua realitate este că fiecare dentist are nevoie de un profil digital. Nu este o opțiune dacă doriți să aveți succes în business, să vă mențineți și să vă extindeți rețelele de pacienți pentru a vă dezvolta afacerea.

Reputația online se traduce în modul în care vă văd pacienții atunci când vă caută online. Gestionarea reputației (dental reputation management – DRM) online este actul de a gestiona în mod proactiv ceea ce pacienții află espre dvs. și clinica stomatologic, de obicei pe Google, canale de social media (SMM) precum Facebook, Instagram sau alte sute de site-uri care dețin autoritate SEO.

Este esențial să ținem cont de ceea ce spun oamenii despre noi online, să învățăm de la ei și apoi să luăm măsuri pentru a vă îmbunătăți indicatorii care ne definesc reputația în mediul online.

Iată   câteva sfaturi testate în timp, care vă pot ajuta să reduceți anulările programărilor și să vă îmbunătățiți reputația online.

clinica stomatologica, programari pacienti la dentist

Ce poți face cu pacienții care nu își respectă programările?

Dacă clinica dentară păstrează evidențe concrete ale pacienților care anulează programările la consultații avem un prim pas spre a afla de ce aceștia anulează. Avem deci, primele date despre pacienții care anulează programările la dentist în clinica noastră dentară. Odată ce aruncați o privire mai atentă asupra acestor pacienți, este posibil să puteți identifica comportamente comune, cum ar fi:

  • Pacienți care anulează în mod obișnuit – Dacă cineva anulează o dată, este mai susceptibil de a anula din nou. Ținerea evidenței celor care anulează sau nu apar frecvent vă poate permite să decideți renunțarea la acești pacienți sau la această tipologie de pacienți în viitor.
  • Pacienți mai tineri – Un grup obișnuit de „anulatori” sunt considerați pacienții care se află într-o grupă de vârstă mai mică. Pacienții mai în vârstă tind să fie mai „fiabili” și capabili să ajungă la programare. Este posibil ca pacienții în vârstă de 20 de ani sau mai puțin să aibă nevoie de „alarme” suplimentare.
  • Pacienții cu frecvență redusă – Dacă un pacient nu a mai fost în cabinetul dvs. de mult timp, acest lucru ar putea semnala că nu le place să viziteze medicul dentist sau au un anumit nivel de anxietate … frica de dentist. Este posibil ca acest grup de pacienți să aibă nevoie de un apel telefonic suplimentar, de obicei înainte de programare pentru a-i ajuta să se simtă calmi, conectați și liniștiți înainte de vizita lor.
  • Pacienți internaționali – Din cauza barierelor lingvistice, diferențelor culturale și opiniilor diferite privind promptitudinea, acești pacienți pot avea nevoie de memento-uri multiple în mai multe forme.
  • Programări pentru parteneri – Dacă un soț sau părinte face o programare pentru unul dintre membrii familiei lor, este mai probabil ca pacientul să nu se prezinte. Solicitarea numărului de telefon sau a e-mailului pacientului real și trimiterea acestuia de mementouri poate ajuta la eliminarea acestei probleme.
  • 7. Pacienții noi – Pacienții noi se pot simți uneori ezitați sau nervoși în legătură cu vizita la dentist provocând anulări sau neprezentări. Un apel telefonic în prealabil poate ajuta la calmarea lor și le oferă posibilitatea de a-și pune orice întrebări sau de a-și exprima orice îngrijorare.

Aveți grijă să le amintiți pacienților de programare

Nu vă fie teamă să ridicați telefonul sau să răspundeți la recenziile negative. Urmărirea pacienților care au anulat întâlnirile sau nu s-au prezentat este o modalitate excelentă de a înțelege mai bine de ce se întâmplă aceste anulări și de a veni cu soluții. Una dintre cele mai bune modalități de a urmări pacienții este de a efectua un apel telefonic și de a pune câteva întrebări esențiale.

Vă rugăm să aruncați o privire la diagrama și istoricul dentar al acestora și menționați-le în timpul apelului. Această bună practică poate indica pacientului că sunteți conștient de sănătatea dentară și că aveți grijă să ajutați la îmbunătățirea acestuia.

Puneți întrebări despre motivul pentru care nu și-au onorat consultațiile și exprimați-vă dorința de a-i ajuta să ajungă regulat la cabinetul dentist. Instruirea personalului biroului cu privire la modul de urmărire ar putea servi bine practica dumneavoastră. Dacă aceste apeluri telefonice se dovedesc a fi ineficiente, vă recomandăm să lăsați pacienții să plece sau să începeți aplicarea unei politici de anulare. O politică clară de anulare ar trebui să includă o anumită flexibilitate.

Cazurile unice ar trebui abordate și în mod diferit. De exemplu, dacă cineva a avut o urgență familială sau medicală și și-a pierdut programarea, renunțarea la taxă ar putea fi o modalitate excelentă de a-i arăta pacientului o bunăvoință, înțelegere și compasiune.– – –

Alexandru Pop - dental marketing evangelist, project manager, founder

Alexandru Pop @ Dental Marketing
dental marketing evangelist
+40 770 360 998
alex@dentalmarketing.ro

#dental marketing #marketing medicină dentară #promovare clinică dentară #promovare cabinete stomatologice #promovare stomatologie #promovare medicină dentară #stomatologie #cabinet stomatologic #clinică dentară #clinică stomatologică #marketing cabinet stomatologic #marketing medicină dentară #branding stomatologie #logo medicină dentară #Google SEO stomatologie #SEO medicină dentară #optimizare SEO #website cabinet stomatologic #strategie marketing #campanii social media Facebook Instagram Google Youtube #website #dezvoltare website #web design #conținut foto & video #dental fitout #Smartifact #OMNIvision #Hansen #DentalPoint #AlexPop dental marketing evangelist #tururi virtuale 3D 360 #Dental 3D Tour

 

> clinica stomatologica > clinica dentara > implanturi dentare > implantologie > protetica dentara > estetica dentara > sigilare dentara > stomatologie Cluj > stomatologie Bucuresti > stomatologie Timisoara > stomatologie Iasi > protetica dentara > proteze dentare > sinus lift > aditie de os > aditie osoasa > chirurgie orală > tratamente laser > laser stomatologic > tratament laser parodontoza > igiena dentara > igienizare profesionala > aparate dentare > ortodontie > aparate dentare > aparate ortodontice > aparate dentare safie > aparate dentare invizibile > tratamente de canal > tratamente endodontice > tratamente parodontoza > parodontita > parodontologie > gingivita > tratament parodontoza > protetica dentara > detartraj cu ultrasunete > Air Flow > profilaxie dentara > aparate dentare > aparate ortodontice copii > aparate dentare invizibile adulti > ortodontie > albire dentara > fatete dentare ceramice > fatete dentare no prep > estetica dentara > implant dentar > obturatii / plombe  > inlay / onlay > stomatologie pediatrica > stomatologie copii > pedodontie > urgente dentare > urgente stomatologice > cabinet stomatologic > clinică stomatologică > dentist Cluj > dentist Bucuresti > dentist Timisoara

Scrie un comentariu

Dental Marketing logo
Dental Marketing logo
newsletter

Dacă vrei să fii la curent cu noutățile din domeniul marketingului dentar, înscrie-ți adresa de e-mail în baza noastră de date abonându-te la newsletter. Păstrează conceptul Digiral Dental Marketing aproapre de tine.

dental digital marketing®

Am inventat conceptul digital dental marketing pentru abstractizarea unui set de instrumente de marketing digital, dedicate domeniului medicinei dentare. Credem în acest concept. Inovăm pe această nișă.

newsletter

Dacă vrei să fi la curent cu noutățile din domeniul marketingului dentar, înscrie-ți adresa de e-mail în baza noastră de date abonându-te la newsletter. Păstrează conceptul Digiral Dental Marketing aproapre de tine.

dental digital marketing ®

Am inventat conceptul digital dental marketing pentru abstractizarea unui set de instrumente de marketing digital, dedicate domeniului medicinei dentare. Credem în acest concept. Inovăm pe această nișă.

Copyright by Smartifact. Toate drepturile rezervate. ANPC