Descoperă 8 modalități rapide de optimizare SEO a unui site web nou.
Din capitolul “călătoria spre performanță în căutările organice”.

Site-urile web au nevoie de timp pentru aduce ROI (return of investemt). Asta nu înseamnă că trebuie să stai să aștepți acea zi. De fapt, există multe lucruri pe care le poți controla prin optimizarea pentru motorul de căutare Google.

Recomandăm următoarele tactici de monitorizare și optimizare SEO, astfel încât să poți măsura vizibilitatea site-ului în căutare și poziția.

1. Configurează-ți instrumente de analiză și diagnosticare

Pentru a ști cât de bine funcționează site-ul tău și pentru a măsura îmbunătățirile și câștigurile pe parcurs, vei avea nevoie de Google Analytics sau un instrument similar de analiză a performanțelor site-ului web, pentru a urmări vizitatorii site-ului și comportamentul în cadrul acestuia. Există multe lucruri pe care le poți învăța în ceea ce privesc perspectivele din analiză și este util să ai un punct de referință la care să te raportezi atunci când vorbim de web trafic, conținut, conversii și altele. Ar trebui să-ți creezi conturi pe Google Search Console. Acestea îți vor oferi mai multe informații despre modul în care motoarele de căutare vă văd site-ul și îți vor oferi date suplimentare privind performanța cuvintelor cheie care lipsesc din Google Analytics.

2. Dezvoltă o structură optimă de conținut pe website-ul tău

De cele mai multe ori, pagina home prezintă brandul clinicii și o prezentare sumară a celor mai importante tratamente și servicii. Pentru că este vorba de conținut informațional trebuie să-l aranjăm într-un mod care să aibă sens și să meargă de la general la specific. Nu înghesui prea multe informații în pagini. Adăugă „subpagini” atunci când subiectele și temele o justifică. Conținutul de formă lungă este excelent pentru subiecte tehnice cum sunt tratamentele specifice. Cu toate acestea, este, de asemenea, înțelept să permiți utilizatorului să facă clic și să aprofundeze în funcție de propriile intenții și dorințe. Motoarele de căutare pot vedea profunzimea verticală a conținutului, pe lângă amploarea paginilor și secțiunilor de nivel superior.

3. Fii strategic în design-ul strategiei de link exchange (back links)

Linkurile “inbound” către de pe alte site-uri oferă statutul de autoritate pentru paginile site-ului tău și site-ul tău în general. Acest proces de împărtășire a valorii nu se oprește la pagina care primește linkul (linkurile). Modul în care creezi linkuri către paginile din cadrul website-ului tău poate avea un impact important asupra valorii paginii și linkurilor distribuite în întregul site. Nu trebuie să creezi link-uri către toate celelalte pagini de pe fiecare pagină în parte. Concentrează-te pe navigarea de nivel superior și pregătește linkuri doar acolo unde este relevant și necesar. Acest lucru te va ajuta să transferi autoritatea SEO a paginii spre zonele pe care le vizezi.

Atunci când fiecare pagină are linkuri către fiecare din celelalte pagini, structura devine haotică și asta nu ajută nici pentru SEO nici pentru performanța UX/UI.

SEO site web medicina

4. Creează conținut de calitate

Mai mult conținut, atâta timp cât este relevant, de înaltă calitate și util pentru public, este întotdeauna bine venit.

5. Monitorizează și optimizează indexarea

Prioritatea numărul unu este să te asiguri că ai un sitemap optimizat și de asemenea fișierul robots.txt optimizat. Este important să verifici Google Search Console în mod curent pentru a monitoriza “sănătatea” link-urilor, să te asiguri că sitemap-ul este validat și că paginile indexate sunt cele pe care le dorești în ordinea priorităților. Urmărește erorile, monitorizează procesul general de indexare pentru a te asigura că acesta se desfășoară cât mai rapid posibil și că orice eroare este rezolvată imediat.

6. Optimizează viteza de încărcare a paginilor

Evaluează viteza paginilor cu ajutorul unor instrumente precum Lighthouse sau Pingdom. Nu ignora viteza de încărcare și nu amâna pe mai târziu acest proces. Timpul este esențial și nu dorești să investești într-o mulțime de alte domenii de optimizare cu un profil de viteză sub așteptări.

7. Menține un cod curat

Dacă ai probleme de viteză, probleme de indexare sau preocupări în general cu privire la cod, ar trebui să le aprofundezi. O mulțime de sisteme de gestionare a conținutului includ plugin-uri și cod umflat care nu este necesar sau util. Scurtăturile dezvoltatorilor sau lucrurile out-of-the-box de care nu ai nevoie pot avea un impact asupra vitezei și indexării. De asemenea, pot cauza dureri de cap atunci când încerci sau actualizezi conținutul dacă lucrurile se strică des. Codul minimalist și curat te ajută pe tot spectrul, având un impact asupra câștigurilor rapide pe care le-am subliniat.

8. Construiește linkuri și citații NAP eficiente

Autoritatea externă și semnalele de validare sunt importante. Pornind de la ceea ce am notat în secțiunea privind legăturile interne, ar trebui să te gândești la toate relațiile care ar putea duce la crearea unui alt site credibil care să se lege de site-ul tău.

Gândește-te la parteneriate, organizații de caritate, clienți, membri, asociații comerciale, acreditări și directoare credibile care ar putea și ar trebui să aibă legături către website-ul tău. Creează o listă și organizează aceste legături pe web pentru a reflecta relațiile din viața reală. Ferește-te de capcanele și scurtăturile legate de cumpărarea de linkuri care pot crea probleme pe măsură ce parcurgi procesul.

Alte tipuri de linkuri sau mențiuni care adaugă credibilitate sunt adesea denumite citate. Acestea pot fi obținute prin stabilirea de listări Google Maps prin intermediul profilurilor de afaceri Google, prin trimiterea la servicii de agregare a datelor și la alte directoare și site-uri de hărți importante de pe web.

Toate aceste linkuri și mențiuni cresc amprenta pentru brandul și website-ul tău.

optimizare SEO stomatologie

Concluzii?

Adoptarea unei abordări proactive cu un nou site web pentru a realiza câștiguri rapide poate ajuta la reducerea timpului necesar pentru a obține vizibilitatea pe care o meriți pentru noul website. Site-urile noi pot avea nevoie de ceva timp pentru a-și construi autoritatea SEO; dar asta poate să survină datorită link-urilor externe și datorită conținutului relevant pe care motoarele de căutare îl consideră mai bun decât altele care prezintă subiecte similare.

Este important să te concentrezi asupra ceea ce poți monitoriza sau îmbunătăți. Astfel, vei oferi site-ului un avans și o șansă de a întoarce investiția și de a lucra în vederea atingerii obiectivelor într-un interval mai scurt de timp.

#dental marketing #marketing medicină dentară #promovare clinică dentară #promovare cabinete stomatologice #promovare stomatologie #promovare medicină dentară #stomatologie #cabinet stomatologic #clinică dentară #clinică stomatologică #marketing cabinet stomatologic #marketing medicină dentară #branding stomatologie #logo medicină dentară #Google SEO stomatologie #SEO medicină dentară #optimizare SEO #website cabinet stomatologic #strategie marketing #campanii social media Facebook Instagram Google Youtube #website #dezvoltare website #web design #conținut foto & video #dental fitout #Smartifact #OMNIvision #Hansen #DentalPoint #AlexPop dental marketing evangelist #tururi virtuale 3D 360 #Dental 3D Tour

 

parteneri Dental Marketing:

> clinica stomatologica > clinica dentara > implanturi dentare > implantologie > protetica dentara > estetica dentara > sigilare dentara > stomatologie Cluj > stomatologie Bucuresti > stomatologie Timisoara > stomatologie Iasi > protetica dentara > proteze dentare > sinus lift > aditie de os > aditie osoasa > chirurgie orală > tratamente laser > laser stomatologic > tratament laser parodontoza > igiena dentara > igienizare profesionala > aparate dentare > ortodontie > aparate dentare > aparate ortodontice > aparate dentare safie > aparate dentare invizibile > tratamente de canal > tratamente endodontice > tratamente parodontoza > parodontita > parodontologie > gingivita > tratament parodontoza > protetica dentara > detartraj cu ultrasunete > Air Flow > profilaxie dentara > aparate dentare > aparate ortodontice copii > aparate dentare invizibile adulti > ortodontie > albire dentara > fatete dentare ceramice > fatete dentare no prep > estetica dentara > implant dentar > obturatii / plombe  > inlay / onlay > stomatologie pediatrica > stomatologie copii > pedodontie > urgente dentare > urgente stomatologice > cabinet stomatologic > clinică stomatologică > dentist Cluj > dentist Bucuresti > dentist Timisoara

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica. Campurile obligatorii sunt marcate cu *

Dental Marketing logo
Dental Marketing logo
newsletter

Dacă vrei să fii la curent cu noutățile din domeniul marketingului dentar, înscrie-ți adresa de e-mail în baza noastră de date abonându-te la newsletter. Păstrează conceptul Digiral Dental Marketing aproapre de tine.

dental digital marketing®

Am inventat conceptul digital dental marketing pentru abstractizarea unui set de instrumente de marketing digital, dedicate domeniului medicinei dentare. Credem în acest concept. Inovăm pe această nișă.

newsletter

Dacă vrei să fi la curent cu noutățile din domeniul marketingului dentar, înscrie-ți adresa de e-mail în baza noastră de date abonându-te la newsletter. Păstrează conceptul Digiral Dental Marketing aproapre de tine.

dental digital marketing ®

Am inventat conceptul digital dental marketing pentru abstractizarea unui set de instrumente de marketing digital, dedicate domeniului medicinei dentare. Credem în acest concept. Inovăm pe această nișă.

Copyright by Smartifact. Toate drepturile rezervate. ANPC