De ce își anulează programările la dentist pacienții tăi? O întrebare pe care fiecare dentist ar trebui să o clarifice. De ce? Nu numai că este un inconvenient dar vă poate costa foarte mulți bani și timp pe termen lung.

De ce? În mod surprinzător chiar profilele dumneavoastră online ar putea fi de vină. Noua realitate este că fiecare dentist are nevoie de un profil digital. Nu este o opțiune dacă doriți să aveți succes în business, să vă mențineți și să vă extindeți rețelele de pacienți pentru a vă dezvolta afacerea.

Reputația online se traduce în modul în care vă văd pacienții atunci când vă caută online. Gestionarea reputației (dental reputation management – DRM) online este actul de a gestiona în mod proactiv ceea ce pacienții află espre dvs. și clinica stomatologic, de obicei pe Google, canale de social media (SMM) precum Facebook, Instagram sau alte sute de site-uri care dețin autoritate SEO.

Este esențial să ținem cont de ceea ce spun oamenii despre noi online, să învățăm de la ei și apoi să luăm măsuri pentru a vă îmbunătăți indicatorii care ne definesc reputația în mediul online.

Iată   câteva sfaturi testate în timp, care vă pot ajuta să reduceți anulările programărilor și să vă îmbunătățiți reputația online.

clinica stomatologica, programari pacienti la dentist

Ce poți face cu pacienții care nu își respectă programările?

Dacă clinica dentară păstrează evidențe concrete ale pacienților care anulează programările la consultații avem un prim pas spre a afla de ce aceștia anulează. Avem deci, primele date despre pacienții care anulează programările la dentist în clinica noastră dentară. Odată ce aruncați o privire mai atentă asupra acestor pacienți, este posibil să puteți identifica comportamente comune, cum ar fi:

  • Pacienți care anulează în mod obișnuit – Dacă cineva anulează o dată, este mai susceptibil de a anula din nou. Ținerea evidenței celor care anulează sau nu apar frecvent vă poate permite să decideți renunțarea la acești pacienți sau la această tipologie de pacienți în viitor.
  • Pacienți mai tineri – Un grup obișnuit de „anulatori” sunt considerați pacienții care se află într-o grupă de vârstă mai mică. Pacienții mai în vârstă tind să fie mai „fiabili” și capabili să ajungă la programare. Este posibil ca pacienții în vârstă de 20 de ani sau mai puțin să aibă nevoie de „alarme” suplimentare.
  • Pacienții cu frecvență redusă – Dacă un pacient nu a mai fost în cabinetul dvs. de mult timp, acest lucru ar putea semnala că nu le place să viziteze medicul dentist sau au un anumit nivel de anxietate … frica de dentist. Este posibil ca acest grup de pacienți să aibă nevoie de un apel telefonic suplimentar, de obicei înainte de programare pentru a-i ajuta să se simtă calmi, conectați și liniștiți înainte de vizita lor.
  • Pacienți internaționali – Din cauza barierelor lingvistice, diferențelor culturale și opiniilor diferite privind promptitudinea, acești pacienți pot avea nevoie de memento-uri multiple în mai multe forme.
  • Programări pentru parteneri – Dacă un soț sau părinte face o programare pentru unul dintre membrii familiei lor, este mai probabil ca pacientul să nu se prezinte. Solicitarea numărului de telefon sau a e-mailului pacientului real și trimiterea acestuia de mementouri poate ajuta la eliminarea acestei probleme.
  • 7. Pacienții noi – Pacienții noi se pot simți uneori ezitați sau nervoși în legătură cu vizita la dentist provocând anulări sau neprezentări. Un apel telefonic în prealabil poate ajuta la calmarea lor și le oferă posibilitatea de a-și pune orice întrebări sau de a-și exprima orice îngrijorare.

Aveți grijă să le amintiți pacienților de programare

Nu vă fie teamă să ridicați telefonul sau să răspundeți la recenziile negative. Urmărirea pacienților care au anulat întâlnirile sau nu s-au prezentat este o modalitate excelentă de a înțelege mai bine de ce se întâmplă aceste anulări și de a veni cu soluții. Una dintre cele mai bune modalități de a urmări pacienții este de a efectua un apel telefonic și de a pune câteva întrebări esențiale.

Vă rugăm să aruncați o privire la diagrama și istoricul dentar al acestora și menționați-le în timpul apelului. Această bună practică poate indica pacientului că sunteți conștient de sănătatea dentară și că aveți grijă să ajutați la îmbunătățirea acestuia.

Puneți întrebări despre motivul pentru care nu și-au onorat consultațiile și exprimați-vă dorința de a-i ajuta să ajungă regulat la cabinetul dentist. Instruirea personalului biroului cu privire la modul de urmărire ar putea servi bine practica dumneavoastră. Dacă aceste apeluri telefonice se dovedesc a fi ineficiente, vă recomandăm să lăsați pacienții să plece sau să începeți aplicarea unei politici de anulare. O politică clară de anulare ar trebui să includă o anumită flexibilitate.

Cazurile unice ar trebui abordate și în mod diferit. De exemplu, dacă cineva a avut o urgență familială sau medicală și și-a pierdut programarea, renunțarea la taxă ar putea fi o modalitate excelentă de a-i arăta pacientului o bunăvoință, înțelegere și compasiune.– – –

Alexandru Pop - dental marketing evangelist, project manager, founder

Alexandru Pop @ Dental Marketing
dental marketing evangelist
+40 770 360 998
alex@dentalmarketing.ro

Scrie un comentariu

Dental Marketing logo
Dental Marketing logo
newsletter

If you want to keep up to date with the latest news in the field of dental marketing, register your e-mail address by subscribing to the newsletter. Keep the concept of Digital Dental Marketing close to you.

dental digital marketing®

We play the digital dental marketing concept for abstracting a set of digital marketing tools dedicated to the field of dental medicine. We believe in this concept. We are innovating on this niche.

newsletter

If you want to be up to date with the news in the field of dental marketing, enter your e-mail address in our database by subscribing to the newsletter. Keep the concept of Digiral Dental Marketing close to you.

dental digital marketing ®

We play the digital dental marketing concept for abstracting a set of digital marketing tools dedicated to the field of dental medicine. We believe in this concept. We are innovating on this niche.

Copyright by Smartifact. All rights reserved. ANPC

dental
medica
derma
optica