Iată câteva lucruri de care ar fi bine să țineți cont atunci când planificăm activități de optimizare SEO (Google SEO pentru medicină dentară sau dental SEO, așa cum ne place nouă). Să faci marketing / promovare pentru medicină dentară fără să iei în calcul partea de optimizare SEO / dental SEO este de neconceput pentru noi; poate ar fi o greșeală la fel de mare precum ar fi să facem marketing și să luam decizii de dental marketing fără să ne bazăm pe date reale. Evident, vor exista întotdeuna entuziaști fanteziști de obicei iubitori ai genului SF, care pot încerca să prevadă viitorul cu ajutorul puterilor lor supra-naturale… chiar și atunci când e vorba despre optimizare SEO pentru Google sau mai simplu Google SEO. Statistic vorbind, puțini dintre acești entuziaști „wanna go to mars” type of guys sunt și vizionari ca Gene Roddenberry.  So, let`s stick to data for the moment! 🙂 Mai jos, ai câteva „good to know tips”.

SEO KEYWORDS / CUVINTELE CHEIE

Cuvintele cheie (SEO keywords) sunt din punctul meu de vedere esența Google SEO. De ce spun asta? De la SEO keywords începe orice optimizare pentru Google. Cum așa? Răspunsul complet ar fi destul de tehnic spre complex. Ce trebuie să înțelegi tu foarte clar, este că atunci când faci optimizare SEO pe SEO keywords (cuvinte cheie) identificate fără analiza datelor de trafic web pentru zona demografică și audiența vizată (Google target audiences) posibilitatea de a „arunca bani pe fereastră” este una reală, chiar cu o cotă de probabilitate ridicată. De ce trebuie să ții tu cont de acest detaliu? Pentru că orice investiție de marketing ar trebui să atingă niște obiective. Dacă nu atingem obiectivele, aruncăm cu bani în agenție; și dacă facem asta, nu ne putem numi neapărat businessman sau business woo man. 🙂 Da, există metode și tool-uri pentru identificarea corectă a cuvintelor cheie (SEO keywords), deci n-ai de ce să-ți faci griji dpdv. tehnic.

Tu ar trebui să fii atent, ca agenția cu care lucrezi să-ți probeze metodele prin care s-au identificat cuvintele cheie care reprezintă fundația activității de optimizare Google SEO. Un motor de căutare va întoarce rezultatele pe baza cuvintelor pe care le caută pacienții, deci trebuie să selectați cuvinte cheie care să aibă sens pentru practica și zona dvs. dentară. De asemenea, va trebui să ții cont ca aceste SEO keywords (cuvinte cheie) să înglobeze factorii de segmentare a audienței tale (Google SEO target audiences).

Un simplu „vicleșug” (thank you dr. Vasile for the wonderful word you rooted into my mind) prin care poți testa un cuvânt cheie (Atenție, testul merge pe o singură dimensiune. Mai sunt și alte BP`s de care ținem cont atunci când  facem lista de cuvinte cheie.)… Întreabă-te: este relevant cuvântul cheie pentru conținutul de pe site-ul meu? Sau mai corect: acest SEO keyword, odată tastat în Google va determina un rezultat care să fie relevant pentru conținutul pe care-l promovez pe site-ul meu, ca pacienții să găsească ceea ce caută chiar pe site-ul meu?

Și încă o dată întrebarea cheie: agenția de SEO a utilizat instrumente de cercetare ca Google Webmaster, Google Analytics pentru a analiza concurența și a determina cele mai relevante cuvinte cheie pentru zona și specialitatea ta stomatologică?

CUM UTILIZEZ CUVINTELE CHEIE (SEO KWYWORDS)

După ce ați găsit cuvintele cheie (SEO keywords) potrivite, folosiți-le după cum urmează (dacă binențeles, este relevant):
– în titlul site-ului (SEO title tags)
– heading-uri
– elementele META (SEO META descriptions, META titles)
– în atributele ALT img.
WARNING: SEO keywords vor fi utilizate cu mare „băgare de seamă” în front end (paginile site-ului).

Eticheta de titlu (META title TAG) este o scurtă descriere a conținutului paginii. Eticheta de titlu apare în partea de sus a browserului de internet. Este, de asemenea, descrierea care apare adesea atunci când cineva împărtășește conținutul paginii pe rețelele de socializare. Asigură-te că META title tag-ul este exact și descriptiv, astfel încât cititorii să obțină ceea ce se așteaptă atunci când fac click pe site-ul tău. Deoarece motoarele de căutare vor afișa doar primele 65 – 75 de cuvinte, profitați la maxim de acest BP, adăugând cuvintele cheie și o descriere clară.

META descriptions. Descrierea (META description) este cea care apare în listare după un rezultat al căutării pe Google (Google search). Dacă este convingătore și informativă, ai o șansă mai bună ca pacienții prospecți să dea click să intre pe pagina ta. META description-ul nu trebuie să fie lung – 160 de caractere e suficient.

CREAZĂ CONȚINUT NOU ÎN PERMANENȚĂ

Dacă vrei să fii și să rămâi relevant pentru motoarele de căutare (www.google.com), trebuie să creezi în permanență conținut nou și relevant în site. Motoarele de căutare indexează pozitiv site-urile care produc constant conținut. Asta înseamnă că ai nevoie de….. de? ….de? deee un blog pe site-ul tău. 🙂 Și ține cont.. dacă ai blog, dar nu adaugi coținut nou (dynamic content) n-ai rezolvat nimic.

Îmbunătățește dpdv. SEO-ul blogul prin includerea cuvintelor cheie în linkurile postărilor (URLs). Include cuvintele cheie (SEO keywords) în primul paragraf al postării ( cam primele 100 de cuvinte ale postării dvs.) și ar fi bine să ai website-ul integrat cu platformele de social media marketing cu care lucrezi ca să facilitezi funcțiile de LIKE & SHARE, astfel încât conținutul să poată fi distribuit mai ușor.

Și cel mai important, crează conținut pe care oamenii vor să îl citească! „Spune-le ce vor să audă!” 🙂

PROMOVEAZĂ POSTĂRILE ÎN SOCIAL MEDIA

Un motor de căutare nu va recunoaște conținutul ca fiind valoros decât dacă utilizatorii recunosc.. că așa e Google. Practic, cu cât engagementul pe care îl „provoci” e mai mare / cu cât citesc mai mulți oameni conținutul tău (pentru că este relevant pentru ei), cu atât Google va considera postarea ta mai RELEVANTĂ / IMPORTANTĂ. Promovează-ți conținutul pe rețelele de socializare și prin e-mail marketing.

CARE E URMĂTORUL PAS?

Pentru că „am avut o bănuială” că tu nu vei avea timp să înveți și ulterior sa „prestezi” Google SEO (știm cât de ocupați sunt medicii dentiști!!!) noi am pus bazele acestei agenții (Dental Marketing) să te ajutăm în promovarea cabinetului / clinicii stomatologice. Deci, noi putem să-ți „luăm grijile de pe cap” în materie de promovare. Nu oricum, ci printr-o activitate de marketing focusată exclusiv pe performanță în stomatologie. #contează cu cine lucrezi!

PS: vezi și pagina noastră dedicată serviciului Dental SEO: https://dentalmarketing.ro/optimizare-seo-google-seo-stomatologie/

-

Alexandru Pop - dental marketing evangelist, project manager, founder

Alexandru Pop @ Dental Marketing
dental marketing evangelist
+40 770 360 998
alex@dentalmarketing.ro

# dental marketing # marketing medicina dentara # promovare clinica dentara # promovare cabinet stomatologic # contact promovare stomatologie # stomatologie # marketing dentisti # marketing cabinet stomatologic # Google SEO stomatologie # SEO medicina dentara # SEO optimization # website cabinet stomatologic # site web medicina # web design # campanii social media Facebook Instagram Google Youtube # tururi virtuale 3D 360 # Dental 3D Tour
# medica marketing # marketing clinica medicala # marketing medical # contact promovare clinica medicala # marketing cabinet medical # website clinica medicala # site web clinica # optimizare SEO clinica medicala # SEO Google medicina # promovare social media medicina # promovare Instagram clinica # promovare Facebook cabinet medicina # marketing medici # promovare medic
# derma marketing # marketing clinica chirurgie plastica # contact promovare chirurgie estetica # marketing clinica infrumusetare # marketing dermatologie # site web clinica dermatologie # website clinica chirurgie estetica # optimizare SEO chirurgie plastica # Google SEO chirurgie estetica # SEO dermatology
# optica marketing # marketing optica medicala # marketing oftalmologie # contact promovare optica medicala # promovare oftalmologie # website oftalmologie # SEO optica medicala # SEO Google oftalmologie # promovare medic oftalmolog

Dental Marketing logo
Dental Marketing logo
newsletter

If you want to keep up to date with the latest news in the field of dental marketing, register your e-mail address by subscribing to the newsletter. Keep the concept of Digital Dental Marketing close to you.

dental digital marketing®

We play the digital dental marketing concept for abstracting a set of digital marketing tools dedicated to the field of dental medicine. We believe in this concept. We are innovating on this niche.

newsletter

If you want to be up to date with the news in the field of dental marketing, enter your e-mail address in our database by subscribing to the newsletter. Keep the concept of Digiral Dental Marketing close to you.

dental digital marketing ®

We play the digital dental marketing concept for abstracting a set of digital marketing tools dedicated to the field of dental medicine. We believe in this concept. We are innovating on this niche.

Copyright by Smartifact. All rights reserved. ANPC

dental
medica
derma
optica