Ce este content marketing-ul sau marketing-ul prin continut text? Content marketing-ul sau marketing-ul prin continut – fie ca vorbim de continut text, imagine sau alte tipuri de conținut – reprezintă abordarea de marketing prin intermediul comunicării. Content marketing implică servicii de creare de conținut relevant în mod consecvent cu scopul de a atrage și fideliza pacienți pentru orice clinică dentară / cabinet stomatologic. Conținutul de marketing poate lua multe forme, precum: text de prezentare pe website, text și imagini pentru canalele de social media, postări de blog, clipuri video, tururi virtuale, alte tipuri de comunicare pe rețelele de socializare (Facebook, Instagram, Tik Tok), comunicare prin documente oficiale, podcast-uri și altele. Marketingul prin continut reprezintă una din cele mai eficiente forme de promovare și pentru promovarea clinicilor de medicină dentară.
Despre comunicare: comunicarea reprezintă unul dintre cele mai complexe activități care ne defineste ca oameni. Evoluția omului a fost ajutată în foarte mare măsură de comunicare. Desigur, comunicarea nu este un atribut exclusiv al oamenilor. Însă noi ne remarcăm printre necuvântătoare prin complexitatea procesului comunicational dezvoltat dea lungul generațiilor. Acest proces înglobează foarte multe forme sau tehnici de comunicare.
Forme de comunicare: A. comunicare verbală, care se împarte în comunicare articulată și comunicare nearticulată. B. comunicare nonverbală, care este definită de o diversitate întreagă de semne, postură, mișcare și gesturi sau mimică. C. comunicare paraverbală, care este definită prin metode codificate ca și caracteristica vocii, particularități în pronuntie sau intensitatea rostirii, ritm și debit verbal, intonație, pauze în vorbire.
# conținut de marketing # marketing content # conținut marketing stomatologie # continut foto & imagine # conținut tur virtual – Dental3DTour # dental marketing stomatologie # Google SEO # SEO organic stomatologie # SEO clinică dentară
Din cele mai vechi timpuri, comunicarea facilitează inițierea, menținerea și dezvoltarea relațiilor inter-umane, un proces care a rămas la fel de eficient și astăzi, după sute de mii de ani. Tot comunicarea a stat și la baza primelor forme de business & comert. Începând cu tipul de business denumit în vechime „troc” și până la procesele sofisticate de business tranzacțional din ziua de azi, toate implică anumite grade de comunciare pentru desfășurarea în condiții bune a tranzacțiilor. Pentru ca un business să aibă loc într-o piață, știm cu toții că este necesar să se întrunească două condiții: să existe cerere și să existe, de asemenea, ofertă. Întrunirea celor două condiții, este de cele mai multe ori condiționată de existența celui de-al treilea factor, și anume promovarea.
Promovarea: Promovarea sau marketarea, a reprezentat întotdeauna un element esențial în toate procesele de business / procese tranzacționale. Dacă, în timpurile străvechi promovarea se rezuma la un proces simplu de comunicare ultra-directă a ofertei, azi, procesele de marketing & promovare prezintă nivele ridicate de complexitate. În ziua de astăzi, ca și atunci, comunicarea a rămas factorul principal care facilitează procesele de marketare și promovare. Informația rămâne cel mai valoros aspect și cel mai necesar în vederea unei comunicări eficiente: nu vom putea promova niciodată eficient un serviciu sau un produs, dacă nu-l cunoaștem foarte bine în prealabil.
# conținut de marketing # marketing content # conținut marketing stomatologie # continut foto & imagine # conținut tur virtual – Dental3DTour # dental marketing stomatologie # Google SEO # SEO organic stomatologie # SEO clinică dentară
Conținut de marketing online pentru susținerea activităților de promovare clinică dentară.
Site-ul unei clinici dentare reprezintă mai mult decât o simplă prezență online. Pentru a apărea în fața pacienților utilizatori de internet pe prima pagină în motoarele de căutare precum Google, este nevoie de optimizare a conținutului de marketing. Sunt vizate aici atât materialele media (imagine, video, tur virtual), cât și textele de comunicare de pe paginile web. Aici vorbim despre textele de prezentare de pe paginile descriptive ale specializărilor clinicii, textele de pe pagina de blog, descrierile de categorii și servicii stomatologice, dar și unele elemente tehnice, precum elementele META. Conținutul trebuie formulat clar, pentru pacienți existenți și pacienți potențiali care vor compara opțiunile, beneficiile, tarifele tratamentelor stomatologice. Conținutul trebuie organizat corect, pentru a oferi un beneficiu maxim vizitatorului. Conținutul trebuie creat mereu cu gândul la nevoile pacientului și orientat spre avatarul de pacient vizat de clinica dentară.
Avantaje ale unei strategii eficiente de content marketing pentru stomatologie
# optimizare SEO # Google SEO # technical SEO # dental SEO # SEO cabinet stomatologic # SEO stomatologie # SEO medicină dentară # SEO website stomatologie # abonament SEO stomatologie # abonament SEO organic # dental marketing # medica marketing # derma marketing