poze promovare clinica stomatologie, foto clinica dentara
poze promovare clinica stomatologie, foto clinica dentara
foto promovare stomatologie, sedinta foto clinica

creare conținut foto
pentru promovare medicină dentară

Se spune că „o imagine foto face cât 1000 de cuvinte”. Impresia vizuală pe care o creăm asupra potențialilor pacienți prin intermediul conținutului de tip imagine / conținut foto poate fi foarte puternică!

Emoțiile vând întotdeuna. Fotografiile decente arată oamenilor cabinetul stomatologic; fotografiile extraordinare însă, îi invită înăuntru. Marketingul modern este un domeniu foarte vizual. Fotografiile de calitate îi ajută pe pacienți să se familiarizeze cu clinica și cu personalul, încă dinainte ca aceștia să fi sunat pentru a programa prima lor vizită la clinică. Potențialii pacienți vor simți un imbold în plus să se programeze dacă sunt atrași de vizual.

Simțurile vizuale primează în manifestarea alegerilor. Mecanismul psihologic care îi ajută pe oameni să facă alegeri este influențat mult de percepția vizuală. Pentru mulți oameni, atmosfera din cabinet este un factor important care le influențează mecanismul de luare a deciziilor, inclusiv alegerea clinicii dentare. Pacienții apreciază un mediu ambiant confortabil, cu o atmosferă primitoare și o experiență plăcută. Fotografiile de înaltă calitate transmit această imagine; în special, fotografiile bine puse în scenă care surprind atenția dumneavoastră la detalii. Spunem adesea: „Diferența stă în detalii!”. Pacienții apreciază detaliile importante precum dotările moderne, zonele de joacă pentru copii.

# fotografii promovare medicină dentară # ședință foto clinică stomatologică # foto stomatologie # poze clinică stomatologică # foto clinică medicală # Premium Dental Arad
promovare stomatologie, marketing stomatologie, marketing clinica dentara
promovare stomatologie, marketing stomatologie, marketing clinica dentara
promovare stomatologie, marketing stomatologie, marketing clinica dentara
poze promovare clinica stomatologie, foto clinica dentara
promovare stomatologie, marketing stomatologie, marketing clinica dentara
promovare stomatologie, marketing clinica, marketing stomatologie

ședință foto pentru clinică
poze / foto / imagini promovare

Înainte de a căuta un fotograf sau o agenție pentru ședința foto, trebuie să vă gândiți bine și să notați exact – preferabil într-o listă – de ce fotografii și cadre aveți nevoie. Asta ar putea să fie destul de greu dacă nu aveți suficientă experiență sau o agenție de promovare care să vă ajute. De ce aveți nevoie de un expert? Dacă nu veți știi să transmiteți fotografului exact de ce cadre (poze) aveți nevoie, rezultatul va veni oarecum la întâmplare după cum interprezează acesta nevoile dumneavoastră. Cum rezolvăm această problemă? Prin planificare. Facem un plan pentru ședința foto! În funcție de nevoile de conținut fotografic pe care le-ați identificat, notați într-o listă scrisă cadrele foto de care aveți nevoie. Mai specific de atât, puteți să notați și exact pentru ce micro-obiectiv aveți nevoie de fiecare tip de cadru fotografic în parte. În acest fel, veți reuși să transmiteți clar și exact echipei foto care vă sunt nevoile într-un cadru bine organizat care vă ajută să nu uitați lucruri importante și să aveți trasabilitate pe parcursul proiectului: „Vorba volant, scripta manent!”. Procedând astfel, șansele ca rezultatul (pozele) să fie ceea ce vă doriți se maximizează.

cadre foto generale, de prezentare clinică pe website și rețelele de socializare

O imagine spune cât 1000 de cuvinte! Dacă conștientizăm corect lucrul acesta, atunci următorul pas este să introducem pe lista cadrelor pentru ședința foto, cadre foto prin care să facem o prezentare generală vizuală a cabinetului stomatologic / clinică dentară. Aceste poze de prezentare ar trebui să arate pacienților într-un cadru larg recepția clinicii sau cel mai mare și bine echipat cabinet din clinică. Cadrele de prezentare nu trebuie să prezinte doar echipamente și pereți, ci este obligatoriu să fie animate de medici, asistente și pacienți. Ideal ar fi ca aceste cadre să surprindă dinamica generală din clinica dumneavoastră și totodată să susprindă atmosfera caldă, prietenoasă, primitoare… vibe-ul clinicii dumneavoastră.

poze de prezentare echipă: medici, asistente, personal administrativ

Înainte ca potențialii pacienți să vă cunoască în persoană, oferiți-le șansa de a vă cunoaște virtual. Profitați de avantajele pe care vi le oferă mediul online (internet) și expuneți-vă atât cât sunteți confortabili. Pacienților le place să vadă dinainte fețele oamenilor cu care vor discuta atunci când vor veni la o programare. Pentru prezentarea echipei, este important să se fotorgafieze mai multe tipuri de cadre, pe care noi, agenția dumneavoastră de promovare, le vom folosi în funcție de nevoi pentru prezentarea echipei pe website, pe rețelele de socializare (Facebook, Instagram, Tik-Tok), pe Google Business Profile (GBP) sau orice alt canal de promovare care suportă vizualuri. Ce tipuri de cadre trebuie să pozăm? Cadre individuale pentru fiecare component al echipei în parte, cadre colective care să prezinte spre exemplu toți medicii, toate asistentele, echipele dedicate pe fiecare specializare stomatologică, medic specialist + asistentă, s.a.m.d.

imagini pentru promovare în social media

Aici creativitatea trebuie ascuțită la maximum. Aceste cadre sunt foarte importante pentru a atrage atenția potențialilor pacienți prin vizualurile utilizate în SMM (Social Media Marketing: Instagram ,Facebook, Tik-Tok, Google Business Profile). Da, este absolut obligatoriu să să generăm un volum mare de fotografii pentru promovarea serviciilor dentare ale clinicii în social media. Utilizarea conținutului original propriu în social media, crește engagementul (interacțiunea) potențialilor pacienți cu postarile și campaniile social media cu peste 500%. Cu alte cuvinte, dacă nu avem poze proprii și folosim imagini „stock” eficiența planului media scsde considerabil. Pacienții nu interacționează atât de bine cu conținutul foto stock. Ațenție, atenție, atenție… conținutul foto pentru SMM trebuie să fie original, să implice echipa medicală și administrativă, să atragă atenția, să respecte best practice-urile fotografie pentru medicină dentară. Atunci când cadrele foto nu sunt suficient de performante nu atrag atenția pacienților. Dacă nu atrag atenția, aceștia nu se vor opri asupra campaniei sau postării pe care o promovăm și astfel șansele de conversie scad considerabil.

# fotografii promovare medicină dentară # ședință foto clinică stomatologică # foto stomatologie # fotografie dentară # Clinica Dr Popescu București
poze promovare clinica stomatologie, foto clinica dentara
poze promovare clinica stomatologie, foto clinica dentara
poze promovare clinica stomatologie, foto clinica dentara
poze promovare clinica stomatologie, foto clinica dentara

ce pași trebuie să urmez pentru
o ședință foto eficinetă

La Dental Marketing am dezvoltat o procedură care vă poate ajuta să asigurați succesul ședinței foto pentru clinica dumneavoastră de medicină dentară. Rețeta noastră constă în câteva îndrumări de care puteți să țineți cont atunci când implementați un astfel de proiect. Dacă veți avea nevoie de mai mult decât atât de la noi, contactați-ne pentru a organiza noi pentru dumneavoastră o ședință foto. Fotografii noștri parteneri oferă experiență în fotografie dedicată pentru medicină dentară și inclusiv fotografie dentară.

Dacă totuși decideți că nu aveți nevoie de servicii externalizate pentru acest proiect și doriți să gestionați intern ședința foto, vedeți ghidul nostru procedural de mai jos:

  •  notați pe o listă nevoile foto: de ce poze aveți nevoie și exact pentru ce? (eg: poze pentru website, poze pentru promovare medici / echipă, poze pentru promovare pe Instagram, Facebook,  poze de portofoliu cu pacienți înainte – după, befre – after, etc.)
  • redactați o listă scrisă în care să enumerați cadrele foto necesare, în funcție de nevoile de pe prima listă (inclusiv număr estimativ de cadre)
  • căutați un fotograf sau o agenție foto cu experiență în fotografii pentru promovare clinici dentare în mediul online
  • prezentați lista cu cadrele necesare, a.i. fotograful sau agenției, a.i. aceștia să înțeleagă cât mai bine proiectul
  • alegeți împreună cu fotograful o zi (dată / oră) dedicată pentru ședința foto. Este important ca pe parcursul ședinței foto, să nu se lucreze în clinică
  • încheiați un contract în care să se prevadă cât mai clar cadrele necesare, numărul de cadre (prelucrate), prelucrări foto speciale, data ședinței foto și deadline-ul până la care trebuie să se predea fotografiile prelucrare în formă finală
  • pregătirea ședinței foto: în ziua ședinței foto, nu se lucrează în clinică, clinica trebuie să fie curată și pregătită pentru ședință cu o zi înainte, toată echipa de medici, asistente și personal auxiliar să fie prezentă, toată echipa să poarte uniformele clinicii – curate și aranjate, toată echipa să fie aranjată și disponibilă pentru întreaga ședință foto
  • angajați pacienți demo pentru ședința foto. Selectați din portofoliul clinicii, pacienți cu o dentiție cât mai estetică. Pacienții trebuie să fie bărbați și femei, copii cu și fără aparate ortodontice și cu zâmbetele largi afișate pe chipuri. Evident aceștia trebuie să prezinte lucrări interesante pentru publicul țintă
  • aranjați câteva pauze de cafea și un snack pentru toată echipa care va participă la ședința foto
  • desemnați unul sau doi membrii ai echipei care să ofere spreijin și ajutor echipei foto la nevoie
  • asigurați-vă de buna dispoziție a întregii echipe pe parcursul ședinței foto!

# fotografii promovare medicină dentară # ședință foto clinică stomatologică # foto stomatologie # prelucrare imagine stomatologie # poze clinică stomatologică # foto clinică medicală # fotograf specializat medicină # fotografie dentară

Articole SEO
Dental Marketing

„8 SEO must have” pentru website-ul clinicii tale dentare
„8 SEO must have” pentru website-ul clinicii tale dentare
Descoperă 8 modalități rapide de optimizare SEO a unui site web nou.
10 motive pentru care o clinică dentară are nevoie de optimizare SEO (Google SEO)
10 motive pentru care o clinică dentară are nevoie de optimizare SEO (Google SEO)
Înainte de toate, voi face o afirmație controverstă dar pe care mi-o asum: Google oferă lead-uri mai calificate în comparație cu Facebook (SMM). Iată de trebuie să aloci din ce în ce mai multă atenție ecosistemului de promovare Google. SEO va îmbunătăți cu siguranță căutarea și vizibilitatea generală a unui site web, dar ce altă…
De ce pacienții își anulează programările la dentist?
De ce pacienții își anulează programările la dentist?
De ce își anulează programările la dentist pacienții tăi? O întrebare pe care fiecare dentist ar trebui să o clarifice. De ce? Nu numai că este un inconvenient dar vă poate costa foarte mulți bani și timp pe termen lung. De ce? În mod surprinzător chiar profilele dumneavoastră online ar putea fi de vină. Noua…
Postări în Google, prin GBP (local SEO, Google Business Profile)
Postări în Google, prin GBP (local SEO, Google Business Profile)
Postările Google pot aduce mult trafic pe website utilizează GMB (Goolge My Business) la adevăratul potențial   Știai că prin intermediul postărilor în Google cu ajutorul Google My Business, ai posibilitatea de a „injecta” conținut direct în motorul de căutare Google? Dacă nu știai de chestia asta, noi suntem aici să-ți dăm mai multe detalii….
Câteva recomandări de optimizare SEO stomatologie | Google SEO pentru medicină dentară | dental SEO
Câteva recomandări de optimizare SEO stomatologie | Google SEO pentru medicină dentară | dental SEO
Iată câteva lucruri de care ar fi bine să țineți cont atunci când planificăm activități de optimizare SEO (Google SEO pentru medicină dentară sau dental SEO, așa cum ne place nouă). Să faci marketing / promovare pentru medicină dentară fără să iei în calcul partea de optimizare SEO / dental SEO este de neconceput pentru…
Cum să promovezi un business de medicină dentară?
Cum să promovezi un business de medicină dentară?
IDEI DE MARKETING PENTRU MEDICINA DENTARĂ / STOMATOLOGIE eficiente pentru atragerea de pacienți noi Avem la dispoziție o mulțime de instrumente creative ca să facem marketing pentru domeniul stomatologic. Este important însă, să luăm deciziile potrivite selectând corect instrumentele prin prisma speficicului campaniei și a resurselor de care dispunem. Mai jos câtevă sugestii de acțiuni…

parteneri SEO
Dental Marketing

#marketing cabinete stomatologice #marketing clinici stomatologice

marketing medicină dentară, marketing stomatologie, marketing cabinete stomatologice, marketing clinici dentare, promovare medicină dentară, promovare stomatologie, promovare cabinete stomatologice, promovare clinici dentare, branding stomatologie, optimizare SEO, optimizare SEO stomatologie, optimizare SEO medicină dentară, optimizare SEO cabinete stomatologice, website cabinete stomatologice, website clinici stomatologice, website medicină dentară, strategie marketing stomatologie, strategie marketing medicină dentară, campanii social media, promovare social media stomatologie, tur virtual clinică dentară, tur virtual cabinet stomatologic, tur virtual clinică stomatologică, tururi virtuale 3D – Dental 3D tour, tururi virtuale 360, promovare pentru dentiști

contact

echipa dental marketing
adresă
400066 Cluj-Napoca
str. Brașov, nr. 2
telefon
+40 770 360 998
e-mail
office@dentalmarketing.ro
Dental Marketing logo
Dental Marketing logo
newsletter

Dacă vrei să fii la curent cu noutățile din domeniul marketingului dentar, înscrie-ți adresa de e-mail în baza noastră de date abonându-te la newsletter. Păstrează conceptul Digiral Dental Marketing aproapre de tine.

dental digital marketing®

Am inventat conceptul digital dental marketing pentru abstractizarea unui set de instrumente de marketing digital, dedicate domeniului medicinei dentare. Credem în acest concept. Inovăm pe această nișă.

newsletter

Dacă vrei să fi la curent cu noutățile din domeniul marketingului dentar, înscrie-ți adresa de e-mail în baza noastră de date abonându-te la newsletter. Păstrează conceptul Digiral Dental Marketing aproapre de tine.

dental digital marketing ®

Am inventat conceptul digital dental marketing pentru abstractizarea unui set de instrumente de marketing digital, dedicate domeniului medicinei dentare. Credem în acest concept. Inovăm pe această nișă.

Copyright by Smartifact. Toate drepturile rezervate. ANPC

dental
medica
derma
optica