Se spune că „o imagine foto face cât 1000 de cuvinte”. Impresia vizuală pe care o creăm asupra potențialilor pacienți prin intermediul conținutului de tip imagine / conținut foto poate fi foarte puternică!
Emoțiile vând întotdeuna. Fotografiile decente arată oamenilor cabinetul stomatologic; fotografiile extraordinare însă, îi invită înăuntru. Marketingul modern este un domeniu foarte vizual. Fotografiile de calitate îi ajută pe pacienți să se familiarizeze cu clinica și cu personalul, încă dinainte ca aceștia să fi sunat pentru a programa prima lor vizită la clinică. Potențialii pacienți vor simți un imbold în plus să se programeze dacă sunt atrași de vizual.
Simțurile vizuale primează în manifestarea alegerilor. Mecanismul psihologic care îi ajută pe oameni să facă alegeri este influențat mult de percepția vizuală. Pentru mulți oameni, atmosfera din cabinet este un factor important care le influențează mecanismul de luare a deciziilor, inclusiv alegerea clinicii dentare. Pacienții apreciază un mediu ambiant confortabil, cu o atmosferă primitoare și o experiență plăcută. Fotografiile de înaltă calitate transmit această imagine; în special, fotografiile bine puse în scenă care surprind atenția dumneavoastră la detalii. Spunem adesea: „Diferența stă în detalii!”. Pacienții apreciază detaliile importante precum dotările moderne, zonele de joacă pentru copii.
Înainte de a căuta un fotograf sau o agenție pentru ședința foto, trebuie să vă gândiți bine și să notați exact – preferabil într-o listă – de ce fotografii și cadre aveți nevoie. Asta ar putea să fie destul de greu dacă nu aveți suficientă experiență sau o agenție de promovare care să vă ajute. De ce aveți nevoie de un expert? Dacă nu veți știi să transmiteți fotografului exact de ce cadre (poze) aveți nevoie, rezultatul va veni oarecum la întâmplare după cum interprezează acesta nevoile dumneavoastră. Cum rezolvăm această problemă? Prin planificare. Facem un plan pentru ședința foto! În funcție de nevoile de conținut fotografic pe care le-ați identificat, notați într-o listă scrisă cadrele foto de care aveți nevoie. Mai specific de atât, puteți să notați și exact pentru ce micro-obiectiv aveți nevoie de fiecare tip de cadru fotografic în parte. În acest fel, veți reuși să transmiteți clar și exact echipei foto care vă sunt nevoile într-un cadru bine organizat care vă ajută să nu uitați lucruri importante și să aveți trasabilitate pe parcursul proiectului: „Vorba volant, scripta manent!”. Procedând astfel, șansele ca rezultatul (pozele) să fie ceea ce vă doriți se maximizează.
O imagine spune cât 1000 de cuvinte! Dacă conștientizăm corect lucrul acesta, atunci următorul pas este să introducem pe lista cadrelor pentru ședința foto, cadre foto prin care să facem o prezentare generală vizuală a cabinetului stomatologic / clinică dentară. Aceste poze de prezentare ar trebui să arate pacienților într-un cadru larg recepția clinicii sau cel mai mare și bine echipat cabinet din clinică. Cadrele de prezentare nu trebuie să prezinte doar echipamente și pereți, ci este obligatoriu să fie animate de medici, asistente și pacienți. Ideal ar fi ca aceste cadre să surprindă dinamica generală din clinica dumneavoastră și totodată să susprindă atmosfera caldă, prietenoasă, primitoare… vibe-ul clinicii dumneavoastră.
Înainte ca potențialii pacienți să vă cunoască în persoană, oferiți-le șansa de a vă cunoaște virtual. Profitați de avantajele pe care vi le oferă mediul online (internet) și expuneți-vă atât cât sunteți confortabili. Pacienților le place să vadă dinainte fețele oamenilor cu care vor discuta atunci când vor veni la o programare. Pentru prezentarea echipei, este important să se fotorgafieze mai multe tipuri de cadre, pe care noi, agenția dumneavoastră de promovare, le vom folosi în funcție de nevoi pentru prezentarea echipei pe website, pe rețelele de socializare (Facebook, Instagram, Tik-Tok), pe Google Business Profile (GBP) sau orice alt canal de promovare care suportă vizualuri. Ce tipuri de cadre trebuie să pozăm? Cadre individuale pentru fiecare component al echipei în parte, cadre colective care să prezinte spre exemplu toți medicii, toate asistentele, echipele dedicate pe fiecare specializare stomatologică, medic specialist + asistentă, s.a.m.d.
Aici creativitatea trebuie ascuțită la maximum. Aceste cadre sunt foarte importante pentru a atrage atenția potențialilor pacienți prin vizualurile utilizate în SMM (Social Media Marketing: Instagram ,Facebook, Tik-Tok, Google Business Profile). Da, este absolut obligatoriu să să generăm un volum mare de fotografii pentru promovarea serviciilor dentare ale clinicii în social media. Utilizarea conținutului original propriu în social media, crește engagementul (interacțiunea) potențialilor pacienți cu postarile și campaniile social media cu peste 500%. Cu alte cuvinte, dacă nu avem poze proprii și folosim imagini „stock” eficiența planului media scsde considerabil. Pacienții nu interacționează atât de bine cu conținutul foto stock. Ațenție, atenție, atenție… conținutul foto pentru SMM trebuie să fie original, să implice echipa medicală și administrativă, să atragă atenția, să respecte best practice-urile fotografie pentru medicină dentară. Atunci când cadrele foto nu sunt suficient de performante nu atrag atenția pacienților. Dacă nu atrag atenția, aceștia nu se vor opri asupra campaniei sau postării pe care o promovăm și astfel șansele de conversie scad considerabil.
La Dental Marketing am dezvoltat o procedură care vă poate ajuta să asigurați succesul ședinței foto pentru clinica dumneavoastră de medicină dentară. Rețeta noastră constă în câteva îndrumări de care puteți să țineți cont atunci când implementați un astfel de proiect. Dacă veți avea nevoie de mai mult decât atât de la noi, contactați-ne pentru a organiza noi pentru dumneavoastră o ședință foto. Fotografii noștri parteneri oferă experiență în fotografie dedicată pentru medicină dentară și inclusiv fotografie dentară.
Dacă totuși decideți că nu aveți nevoie de servicii externalizate pentru acest proiect și doriți să gestionați intern ședința foto, vedeți ghidul nostru procedural de mai jos:
# fotografii promovare medicină dentară # ședință foto clinică stomatologică # foto stomatologie # prelucrare imagine stomatologie # poze clinică stomatologică # foto clinică medicală # fotograf specializat medicină # fotografie dentară