fbpx
 

dental marketingdental SEOGoogle SEOoptimizare SEOSEO medicina dentaraSEO stomatologieCâteva recomandări de optimizare SEO stomatologie | Google SEO pentru medicină dentară | dental SEO - marketing pentru medicina dentara - Dental Marketing

Iată câteva lucruri de care ar fi bine să țineți cont atunci când planificăm activități de optimizare SEO (Google SEO pentru medicină dentară sau dental SEO, așa cum ne place nouă). Să faci marketing / promovare pentru medicină dentară fără să iei în calcul partea de optimizare SEO / dental SEO este de neconceput pentru noi; poate ar fi o greșeală la fel de mare precum ar fi să facem marketing și să luam decizii de dental marketing fără să ne bazăm pe date reale. Evident, vor exista întotdeuna entuziaști fanteziști de obicei iubitori ai genului SF, care pot încerca să prevadă viitorul cu ajutorul puterilor lor supra-naturale… chiar și atunci când e vorba despre optimizare SEO pentru Google sau mai simplu Google SEO. Statistic vorbind, puțini dintre acești entuziaști “wanna go to mars” type of guys sunt și vizionari ca Gene Roddenberry.  So, let`s stick to data for the moment! 🙂 Mai jos, ai câteva “good to know tips”.

SEO KEYWORDS / CUVINTELE CHEIE

Cuvintele cheie (SEO keywords) sunt din punctul meu de vedere esența Google SEO. De ce spun asta? De la SEO keywords începe orice optimizare pentru Google. Cum așa? Răspunsul complet ar fi destul de tehnic spre complex. Ce trebuie să înțelegi tu foarte clar, este că atunci când faci optimizare SEO pe SEO keywords (cuvinte cheie) identificate fără analiza datelor de trafic web pentru zona demografică și audiența vizată (Google target audiences) posibilitatea de a “arunca bani pe fereastră” este una reală, chiar cu o cotă de probabilitate ridicată. De ce trebuie să ții tu cont de acest detaliu? Pentru că orice investiție de marketing ar trebui să atingă niște obiective. Dacă nu atingem obiectivele, aruncăm cu bani în agenție; și dacă facem asta, nu ne putem numi neapărat businessman sau business woo man. 🙂 Da, există metode și tool-uri pentru identificarea corectă a cuvintelor cheie (SEO keywords), deci n-ai de ce să-ți faci griji dpdv. tehnic.

Tu ar trebui să fii atent, ca agenția cu care lucrezi să-ți probeze metodele prin care s-au identificat cuvintele cheie care reprezintă fundația activității de optimizare Google SEO. Un motor de căutare va întoarce rezultatele pe baza cuvintelor pe care le caută pacienții, deci trebuie să selectați cuvinte cheie care să aibă sens pentru practica și zona dvs. dentară. De asemenea, va trebui să ții cont ca aceste SEO keywords (cuvinte cheie) să înglobeze factorii de segmentare a audienței tale (Google SEO target audiences).

Un simplu “vicleșug” (thank you dr. Vasile for the wonderful word you rooted into my mind) prin care poți testa un cuvânt cheie (Atenție, testul merge pe o singură dimensiune. Mai sunt și alte BP`s de care ținem cont atunci când  facem lista de cuvinte cheie.)… Întreabă-te: este relevant cuvântul cheie pentru conținutul de pe site-ul meu? Sau mai corect: acest SEO keyword, odată tastat în Google va determina un rezultat care să fie relevant pentru conținutul pe care-l promovez pe site-ul meu, ca pacienții să găsească ceea ce caută chiar pe site-ul meu?

Și încă o dată întrebarea cheie: agenția de SEO a utilizat instrumente de cercetare ca Google Webmaster, Google Analytics pentru a analiza concurența și a determina cele mai relevante cuvinte cheie pentru zona și specialitatea ta stomatologică?

CUM UTILIZEZ CUVINTELE CHEIE (SEO KWYWORDS)

După ce ați găsit cuvintele cheie (SEO keywords) potrivite, folosiți-le după cum urmează (dacă binențeles, este relevant):
– în titlul site-ului (SEO title tags)
– heading-uri
– elementele META (SEO META descriptions, META titles)
– în atributele ALT img.
WARNING: SEO keywords vor fi utilizate cu mare “băgare de seamă” în front end (paginile site-ului).

Eticheta de titlu (META title TAG) este o scurtă descriere a conținutului paginii. Eticheta de titlu apare în partea de sus a browserului de internet. Este, de asemenea, descrierea care apare adesea atunci când cineva împărtășește conținutul paginii pe rețelele de socializare. Asigură-te că META title tag-ul este exact și descriptiv, astfel încât cititorii să obțină ceea ce se așteaptă atunci când fac click pe site-ul tău. Deoarece motoarele de căutare vor afișa doar primele 65 – 75 de cuvinte, profitați la maxim de acest BP, adăugând cuvintele cheie și o descriere clară.

META descriptions. Descrierea (META description) este cea care apare în listare după un rezultat al căutării pe Google (Google search). Dacă este convingătore și informativă, ai o șansă mai bună ca pacienții prospecți să dea click să intre pe pagina ta. META description-ul nu trebuie să fie lung – 160 de caractere e suficient.

CREAZĂ CONȚINUT NOU ÎN PERMANENȚĂ

Dacă vrei să fii și să rămâi relevant pentru motoarele de căutare (www.google.com), trebuie să creezi în permanență conținut nou și relevant în site. Motoarele de căutare indexează pozitiv site-urile care produc constant conținut. Asta înseamnă că ai nevoie de….. de? ….de? deee un blog pe site-ul tău. 🙂 Și ține cont.. dacă ai blog, dar nu adaugi coținut nou (dynamic content) n-ai rezolvat nimic.

Îmbunătățește dpdv. SEO-ul blogul prin includerea cuvintelor cheie în linkurile postărilor (URLs). Include cuvintele cheie (SEO keywords) în primul paragraf al postării ( cam primele 100 de cuvinte ale postării dvs.) și ar fi bine să ai website-ul integrat cu platformele de social media marketing cu care lucrezi ca să facilitezi funcțiile de LIKE & SHARE, astfel încât conținutul să poată fi distribuit mai ușor.

Și cel mai important, crează conținut pe care oamenii vor să îl citească! “Spune-le ce vor să audă!” 🙂

PROMOVEAZĂ POSTĂRILE ÎN SOCIAL MEDIA

Un motor de căutare nu va recunoaște conținutul ca fiind valoros decât dacă utilizatorii recunosc.. că așa e Google. Practic, cu cât engagementul pe care îl “provoci” e mai mare / cu cât citesc mai mulți oameni conținutul tău (pentru că este relevant pentru ei), cu atât Google va considera postarea ta mai RELEVANTĂ / IMPORTANTĂ. Promovează-ți conținutul pe rețelele de socializare și prin e-mail marketing.

CARE E URMĂTORUL PAS?

Pentru că “am avut o bănuială” că tu nu vei avea timp să înveți și ulterior sa “prestezi” Google SEO (știm cât de ocupați sunt medicii dentiști!!!) noi am pus bazele acestei agenții (Dental Marketing) să te ajutăm în promovarea cabinetului / clinicii stomatologice. Deci, noi putem să-ți “luăm grijile de pe cap” în materie de promovare. Nu oricum, ci printr-o activitate de marketing focusată exclusiv pe performanță în stomatologie. #contează cu cine lucrezi!

PS: vezi și pagina noastră dedicată serviciului Dental SEO: https://dentalmarketing.ro/optimizare-seo-google-seo-stomatologie/

– – –

Alex @ Dental Marketing & Smartifact

Alexandru Pop @ Dental Marketing
dental marketing evangelist
+40 770 360 998
alex@dentalmarketing.ro
– – –
– – –

#tururi virtuale 3D 360 #Dental 3D Tour #dental marketing #marketing medicină dentară #promovare clinică dentară #promovare cabinete stomatologice #promovare stomatologie #promovare medicină dentară #stomatologie #cabinet stomatologic #clinică dentară #clinică stomatologică #marketing cabinet stomatologic #marketing medicină dentară #branding stomatologie #logo medicină dentară #Google SEO stomatologie #SEO medicină dentară #optimizare SEO #website cabinet stomatologic #strategie marketing #campanii social media Facebook Instagram Google Youtube #website #dezvoltare website #web design #conținut foto & video #dental fitout #Smartifact #OMNIvision #Hansen #DentalPoint

 

 

Dental Marketing logo
Dental Marketing logo
newsletter

Dacă vrei să fii la curent cu noutățile din domeniul marketingului dentar, înscrie-ți adresa de e-mail în baza noastră de date abonându-te la newsletter. Păstrează conceptul Digiral Dental Marketing aproapre de tine.

dental digital marketing®

Am inventat conceptul digital dental marketing pentru abstractizarea unui set de instrumente de marketing digital, dedicate domeniului medicinei dentare. Credem în acest concept. Inovăm pe această nișă.

newsletter

Dacă vrei să fi la curent cu noutățile din domeniul marketingului dentar, înscrie-ți adresa de e-mail în baza noastră de date abonându-te la newsletter. Păstrează conceptul Digiral Dental Marketing aproapre de tine.

dental digital marketing ®

Am inventat conceptul digital dental marketing pentru abstractizarea unui set de instrumente de marketing digital, dedicate domeniului medicinei dentare. Credem în acest concept. Inovăm pe această nișă.

Copyright by Smartifact. Toate drepturile rezervate. ANPC